بوش یا قطب (ترمنال) های باتری: قطب های باتری به استرپ مثبت و استرپ منفی سلول های باتری متصل می شوند و رابط بین

باتری و سیستم الکتریکی ماشین هستند.

 

اسید باتری: اسید باتری محلولی با خلوص بالا متشکل از اسیدسولفوریک و آب است.

 

استرپ جوش خورده: این استرپ ها به بالای هر المنت جوش خورده اند تا با قطب های باتری اتصال الکتریکی ایجاد کنند.

 

صفحه منفی باتری: صفحه منفی باتری حاوی یک توری فی از جنس مواد فی فعال با آلیاژ سرب و به صورت اسفنج شکل است.

 

عایق باتری: عایق باتری یک نوع ماده پتی اتیلن است که صفحه مثبت و منفی را از هم جدا می کند تا جریان برقی مناسب ایجاد شود.

 

صفحه مثبت باتری: صفحه مثبت حاوی یک توری فی با مواد فعال از نوع دی اکسید سرب است.

 

در پوش

باطری ماشین : درپوش باتری از نوع رزین پلی پروپلین است و به پوسته باتری متصل شده است.

 

پوسته باتری: پوسته باتری از نوع رزین پلی پروپلین است که صفحات باتری، استرپ جوشکاری شده و الکترولیت در آن قرار گرفته است. این پوسته طوری طراحی شده که ضربات را به حداقل رسانده و طول عمر باتری را افزایش دهد.

 

صفحات باتری: المنت شامل صفحات مثبت و منفی است که به ترتیب چیده شده اند. صفحات از بالا توسط یک استرپ جوشکاری شده که به صفحه ها جوش خورده بهم وصل شده اند. المنت ها داخل سلول های باتری قرار می گیرند.

 

خمیر باتری: خمیر باتری یک مخلوط اسید سربی است که دی اکسید سرب و سرب اسفنجی را فراهم می کند. این ماده به توری های مثبت و منفی باتری می چسبد.

برای

تعویض باتری ماشین و اطلاعات بیشتر با

باتری کار در ارتباط باشید.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها